Writing On Thursday

Embrace your inner bitch ♕

Bron : weheartit

Na wat piekeren en peizen*, zoals Willem Vermandere het zegt, ben ik dan toch op de kar gesprongen. De Writing On Thursday-kar van Karin.  Wil jij ook weten wat je met een bepaald woord kunt – of dat woord met jou – neem dan zeker een kijkje op met-k.com.

Deze week mocht er gebrainstormd worden op Stroom. Daarnaast was het donderdag ook nog eens Gedichtendag. Dat leverde een dubbele uitdaging op : associëren in dichtvorm.

Erg benieuwd naar wat jij, beste lezer, denkt over mijn eerste bijdrage!

Stroom
overvloed, stortvloed, toevloed, uitbarsting, uitstorting, vloed massa, menigte loop, stroming, trek rivier ~ Totale elektrische stroom door de werkspleet van werkstuk naar gereedschapselektrode

Stroom dus.

Een heftige uitbarsting van elektriciteit. Kort, krachtig, bepalend.

Een bliksemflits

Een kleurrijke reminder aan hoeveel kleur je weg kan hebben, of net niet

een kleurrijke reminder aan hoe veelbelovend iets kan zijn, of net niet

een kleurrijke reminder aan hoeveel keuzes je kunt hebben, een overvloed, of net niet,

een kleurrijke reminder aan hoeveel kanten je op kunt

Een kleurrijke reminder aan hoe krachtig een impressie kan zijn,

Een kleurrijke reminder aan hoe weinig tijd je eigenlijk maar hebt

om een troostende stroom van herinneringen aan te leggen,

een onuitwisbare indruk na te laten,

de tijdspanne van een kleurrijke bliksemflits

———————————————————————-

peizen : diep nadenken, nog nét geen piekeren

12 gedachten over “Writing On Thursday

  1. Deborah Hamar

    Ik vind het stukje over stroom echt heel mooi omschreven.

    (ik ging er trouwens vanuit dat het de bedoeling was dat je ook daadwerkelijk iets op donderdag moest plaatsen. Een reden dat ik niet mee doe omdat ik vaak niet op donderdag kan schrijven. Maar als er meerdere mensen zijn die er even de tijd voor nemen dan denk ik dat het voor mij ook een leuk nieuw onderdeel voor op mn blog kan zijn :) )

Geef een reactie

