Hieperdepiep !

Tumblr_lwf4kd6hez1r7kxrzo1_1280_large

Bron : weheartit

6 Februari vandaag. Ikzelf ben niet jarig, en toch word ik “oud” …

Vast en zeker fronst mijn vader bij deze uitspraak zijn wenkbrauwen, terwijl ie zich haast in zijn koffie verslikt.

Maar. Als je iets twintig jaar bent, dan begint het al te tellen, vind ik.

Vandaag exact 20 jaar geleden veranderde er iets.  Ik was op slag weg van 51 cm. Prutsemie.

Dit prachtige bundeltje (al zeg ik het zelf) veranderde mijn status van tante in spé in tanteke. Dat heb je als je zelf niet verder komt dan 152 cm.

Ondertussen is Prutsemie geen bundeltje meer. Maar prachtig nog altijd wel. Van binnen en van buiten.

Jarig zijn vraagt om wensen. Per blog in dit geval. Want wat je voor de één doet …

Liefste Prutsemie,

Ik ben wàt blij dat ik jouw tanteke ben. Het feit dat je me met Pruts moet delen verandert daar niks aan.

Maar ik hoop dat je oogjes net zo zullen glinsteren als die van Pruts als je deze wensen leest.

Ik wens je een onvergetelijke verjaardag en hoop dat je je vandaag elke minuut die de dag telt amuseert. Dat je kadookes krijgt waar je helemaal blij van wordt. En natuurlijk een onovertroffen feestje !

Van mij krijg je alvast een superknuffel en kusjes,

Proficiat, Prutsemie !

10 gedachten over “Hieperdepiep !

Geef een reactie

