Zwemmer zwem

 We zijn maart. Dé maand van de visjes !

Als klein meisje dacht ik dat mijn vader de zee in huis had. We hadden immers vissen. Niet in een bokaal. Neenee. In een muurgroot aquarium.

Voor het onderhoud ervan waren nog net geen zwemvliezen nodig, maar toch al wel een grote tuinslang …

Indrukwekkend vond ik het. Die kleuren. Weergaloos mooi.

Geen verrassing als ik zeg dat er hier ten huize ook een stukje zee te vinden is.

Maar dit ! Dit zijn de échte zwemmers, in alle kleuren en maten, in het grote aquarium dat de zee heet …

Kijk mee en geniet ! Maar zet misschien wel even je geluid uit, want de melodie is niet alles …

15 gedachten over “Zwemmer zwem

  1. EsZ

    Hoewel ik een beetje bang zou zijn voor wat ik tegen zou komen, zou het me zeker prachtig lijken.. misschien geeft snorkelen of een zee in huis halen een veiliger gevoel. Hoewel dat laatste natuurlijk wel weer om het nodige onderhoud vraagt..

  2. Emily

    Mooi filmpje, wat grappig dat je dat vroeger dacht haha maar dat kan ik me ook wel voorstellen ;p
    Ik vind het melodietje wel grappig ;p hahaha alleen niet voor 4 minuten ;p

Geef een reactie

