Lovely Lion

Welke kronkels mijn little grey cells op aangeven van een datum toch maken … !

Eerst was ik nog bezig met de woest klauwende Vlaamse, maar al gauw zette m’n radarwerk me op het spoor van de poezelige. Via een ” Hoe heette dat reclameleeuwtje toch ook weer ? “

Echtigentechtig, het ene manenbeestje is het andere niet.

De Vlaamse Leeuw is geen katje om zonder handschoen aan te pakken. Van hem weet ik het nog niet zo, maar deze heeft mijn hart gestolen. Misschien wel uit jeugdsentiment, of omdat ie hartjes uitdeelt …  .

Loeki, het leeuwtje dat in vroeger tijden het STER-reclameblok onveilig maakte, is zonder twijfel een heel pak liever van inborst.  Het enige gevaar aan Loeki was de aanslag op je lachspieren.

Ronduit vertederend als je ’t mij vraagt, en precies daarom mag ie de rangen van Mr. Sweethome, Mister Dog en Miss Coffee Cup vervoegen.

Asjemenou ! Hij is nog steeds schattig …

9 gedachten over “Lovely Lion

Geef een reactie

