Sneeze Page

Facebook 9gag

Bron : Weheartit .

De zomer ging, de herfst kwam … en de vallingskes* ook ! Het ideale moment om je de Sneeze Page van Ariadnesdraad voor te stellen, beste lezer !  Terwijl ik druk doende ben mijn intern regenseizoen uit te bannen en mijn vocale klankkast weer op gang te te trekken laat ik mijn stukjes voor me spreken.  Randomly chozen. Persoonlijk, dat dan weer wel.

Of in sneeze-context : ik stel je mijn favoriete literaire sprietjes voor om jouw lezersoog en/of -neus te prikkelen.

Nog zo ne klop en ’t is donker : Tante Sidonia en Professor Gobelijn die elkaars pad kruisen, daar komen vodden van, of waren het gewassen mobieltjes ?

Mrs Boekeee : Hellow, the lady of de house speeking! Maar of ze nou de juiste dingen zegt…?

Turning Tides : Wat gebeurt er als het gras huilt ?

Under my skin : Lalala …. I’ve got youuuuuuuuuuuuuu under my skin !  Al is dat voor diegene die ‘beauty’ aan me wil slijten vast eerder een ‘rash’….

De olifant, de slurf en de flexibel : Grootste gemene deler : buigzaamheid.  Geldt hopelijk ook voor je  lachspieren …

De primus : Exemplarisch voor  “de eerste zal de laatste zijn”.  Of burlesk comedy ?  Schoon gestrikt, in ieder geval… 

Ik heb een kameleon : Egidius, de nieuwe dimensie van veelzijdigheid.

Duvelkes kermis : Al die willen te Kaap’ren varen moeten mannen met baarden zijn … of een kapot raam hebben, da’s ook goed !

Mijn Pandora-doos : Antiek in’t nieuw, zeg maar.

Schuren in het kwadraat : Sliepe – sliepe vijle, weg zijn wijle (nog lang niet) …

En die aparte pagina dan ??

Niks mis met je computer, beste lezer, hij doet ’t nog. Ook als je de link niet ziet. Want : de “Sneeze” is nog “under construction”. Ah ja.

Solo de loftrompet steken gaat ‘m niet worden. Ik hoor graag van jou, beste lezer, welk(e) stukje(s) voor jou onlosmakelijk met Ariadnesdraad verbonden zijn, en waarom.

Met een titel of omschrijving ga ik dan als een ware detective op zoek naar de link.

Die plaats ik dan, met wat “ontstaansgeschiedenis” er bij.

Beloofd !

——————————————–

* valling : verkoudheid

8 gedachten over “Sneeze Page

Geef een reactie

