Zo Vrolijk

Na een kleine week in het multimediale duister ziet het er eindelijk naar uit dat ik langer dan de spreekwoordelijke vijf minuten online kan blijven, en jullie, beste lezers, eigen toetsenbordgewijs kan bedanken voor de bemoedigende commentaartjes … Echt een opkikker !

Sterven van verdriet gaat me wat ver, maar laat me je vertellen dat er bij het zoveelste “Aaaaaaaaaaaaargggggggggh, het werkt wéééééééééér nie  !” – moment wél een paar tranenbuien zijn overgedreven.

Maar na die chaotische week waarin ik zowat gillend gek werd – of is het parasotisch ? – ga ik een andere toer op en zing ik volop mee met Alfred Jodocus Kwak.

Yep ! Ik ben vandaag  zo vrolijk ! Hoera ende joepie !

Nu maar duimen dat de vocale capaciteiten van Herman van Veen de bende van Zeus dermate charmeert dat ze me een tijdje met rust laat.

’t Valt te proberen … Aanstekelijk is het alvast wel !

 Enjoy !

9 gedachten over “Zo Vrolijk

  1. bea

    Goed dat je uit het duister bent, deprimerend is dat.
    Wat een echt vrolijk liedje, brengt me terug naar de kindertijd van mijn nageslacht. Wat hebben we veel gehuppeld en meegekweeld met dat liedje :-) Zij waren gek van de tekenfilms van Jodokus Kwak.

Geef een reactie

